ekonomija

Vanjsko oglašavanje na svakom je koraku

Vanjsko oglašavanje guerilla marketinga

Guerilla marketing je nezamisliv bez oglašavanja na vanjskim prostorima, bilo u obliku plakata, raznih instalacija ili grupnih akcija. Od početka guerilla marketinga, on je ciljan na iznenađenje, zamjećenost, veliku publiku. Vjerojatno da danas vanjsko oglašavanje uopće i ne zamjećujete u tolikoj mjeri zbog samog broja oglašivačkih prostora koji nas okružuju. Vanjsko oglašavanje funkcionira tako da se odabiru najprometnije i najposjećenije lokacije na kojoj se onda postavlja neki oblik javnog oglašavanja. Neke primjere možete pogledati u ovom članku. Važan čimbenik u vanjskom oglašavanju je taj da u većini slučajeva oglašavanje traje 24 sata dnevno dok god je oglas vidljiv. Najpopularniji i najvidljiviji su bilboardi koje ćete zamijetiti zbog njihove veličine i precizne postavke. Međutim vrijeme čitanja sadržaja bilboarda iz automobila koji se kreće je kratko pa su samim tim mjesta gdje se stanovništvo kreće sporije također dobre pozicije za postavku vanjskog oglašavanja. Popularna mjesta za vanjsko oglašavanje su autobusni kolodvori, željeznički kolodvori, zatim autobusno stajalište i pješačke zone. Tehniku vanjskog oglašavanja ne koriste samo tvrtke, tu vrstu oglašavanja koriste i građani i sportski klubovi, udruženja prilikom promoviranja svojih aktivnosti.

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s