primjeri

Još malo odličnih reklama

Nakon nekoliko postova u kojima ste saznali nešto više o tome što bi trebali raditi, a što izbjegavati u svojem guerilla oglašavanju, o alatima guerilla marketinga, odnosno na koji način prenijeti poruku, danas vam donosim još odličnih primjera dobre i uspješne guerilla marketing kampanje.

Osiguranje za zubne implatante – evo,na ovu reklamu zaista nećete ostati ravnodušni. Meni je isprva bila nekako odbojna, a zatim pomalo smiješna i zanimljiva, tako da je reklama uspjela! (barem što se mene tiče:)

10

Ovaj biste ručnik Playboya mogli dobiti od svog dragog. Prihvatite ga sa smješkom i ispunite mu njegovu želju:)

2205740683_45c89bbfc9_o

Ova fotografija postala je postala popularna taj trenutak kad je osvanula na na novinama britanskih novina Mirror 2002 godine, uoči Svjetskog nogometnog kupa te je ubrzo postala viralna na internetu. Iako fotografija nije djelo niti ideja odjela marketinga FIFA-e, pridonijela je ovome svjetski popularnom događaju.

worldcupphoto

Prvi put sam čula za ovu reklamu Berlitz škole stranih jezika od frendice, i čak i u njenoj interpretaciji, umirala sam od smijeha. Reklama na duhovit način poručuje kako je znanje jezika ponekad vrlo važno, čak i životno važno. Ma nije sve tako ozbiljno, samo se šalim, ali da, poruka je jasna-poboljšajte svoje znanje engleskog jezika.

I tako dragi moji, nadam se da ste se malo zabavili, i možda dobili koju ideju.

Uživajte!

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s